Zamiana gaźnika Pierburg 2EE i Pierburga 2E2 na inny gaźnik przystosowany do silnika 1600 cc lub 1800 cc.
Volkswagen Golf II ---- cena sprzedaży gaźnika - 730 zł. Instrukcja do samodzielnego montażu 40 zł wysłana e-mailem. Przesyłka gaźnika 20 zł.
Volkswagen Passat ---- cena sprzedaży gaźnika - 750 zł. Instrukcja do samodzielnego montażu 40 zł wysłana e-mailem. Przesyłka gaźnika 20 zł.
Opel Kadett ---- cena sprzedaży gaźnika - 730 zł. Przesyłka gaźnika 20 zł.
Mercedes ---- cena sprzedaży gaźnika - 900 zł. Przesyłka gaźnika 20 zł.
Audi 80 ---- cena sprzedaży gaźnika - 750 zł. Instrukcja do samodzielnego montażu 40 zł wysłana e-mailem.
Zakup bezpośrednio u mnie po uzgodnieniu telefonicznym.Tutaj

Szanowni Państwo!
Wychodząc naprzeciw coraz większym zapotrzebowaniom na zamianę gaźników Pierburg 2EE i Pierburg 2E2 na gaźnik bezproblemowy postanowiłem krótko opisać niektóre usterki jakie stwarzają w/w gaźniki Pierburgi 2EE i 2E2. Po pewnych przebiegach kilometrów zaczynają się po prostu psuć. W Pierburgach 2EE nawalają membrany w nastawnikach przepustnicy dolnej. Są to membrany gumowe które z czasem się starzeją i pękają. Układ elektroniczny w środku takiego nastawnika też jest awaryjny i gdy nawali trudno jest jego naprawić. Koszt takiego regenerowanego nastawnika to kwota rzędu ok. 250 - 400 zł. ( Nowy ok.1000 zł ). Potencjometry przepustnicy dolnej również są awaryjne poprzez wytarcie ścieżki grafitowej w środku. Ale największą zmorą układu "Ecotronik" jest komputer sterujący układami wykonawczymi w gaźniku. Jest on umieszczony na podszybiu po stronie kierowcy. ( Mowa o Volkswagenach ). Wilgoć panująca na podszybiu powoduje nieodwracalne uszkodzenia tego sterownika. ( Zaśniedziałe elementy i styki ). Nastawnik przepustnicy ssania jest to silniczek indukcyjny który uchyla tę przepustnicę. Niekiedy następuje zwarcie międzyzwojowe w tym silniczku. Dostanie tych części niekiedy przysparza dużo trudności albo są nieosiągalne. Koszt naprawy takiego gaźnika jest dosyć znaczny. Inne elementy sterujące w postaci czujników dających informację do koputera również są awaryjne. Pękają gumowe membrany siłownika otwierania II stopnia gaźnika.

Jeśli chodzi o gaźnik Pierburg 2E2 jest to jeden z bardziej skomplikowanych gaźników i najbardziej awaryjny. Tego gaźnika również nie opłaca się naprawiać. Sam element termiczny ( woskowy regulator obrotów ) kosztuje 250 zł z osłoną z plastiku lub metalu. Tutaj również nawalają siłowniki otwierania II stopnia gaźnika. Dostaje zwarcia lub przerwy elektrozawór przełączający podciśnienie itd. Siłownik podwyższający obroty silnika przy rozruchu również ma membranę gumową która pęka. Ten siłownik jest jednorazowy. Zakładanie ich regenerowanych to strata pieniędzy. Ulegają uszkodzeniu również zaworki termiczne łączenia z atmosferą. Starzenie się membrany układu wzbogacania mieszanki powoduje zalewanie się silnika i trudny jego rozruch. Na dodatek brakuje ręcznej regulacji wolnych obrotów. (Śruba regulacyjna jest ustawiona fabrycznie a rolę regulatora spełnia termiczny regulator podgrzewany płynem chłodniczym ).
Można wyliczać wiele jeszcze usterek ale ogólny obraz tych gaźników nie wygląda zachęcająco do ich naprawy.


I wychodząc właśnie naprzeciw tym problemom mam do zaoferowania Państwu sprzedaż regenerowanych innych gaźników przystosowanych do silników 1,3 - 1,6 - 1,8 - 2.0 cc. Gaźniki są zregenerowane kompleksowo z 1 roczną gwarancją i opisem na płycie CD jak samemu założyć taki gaźnik do samochodu nie ponosząc kosztów w warsztatach naprawczych. Te gaźniki zakładam od dłuższego czasu z powodzeniem. Są to gaźniki proste w obsłudze, zachowujące parametry w/w gaźników. Spalanie i eksploatacja w normach fabrycznych. Nawet można pokusić się o obniżenie spalania na 100 km przez małe przeróbki ( na życzenie klienta ). Opis płyty jest tutaj. Gaźnik jest wstępnie wyregulowany a klient ogranicza się tylko do ustawienia analizy spalin, ale może wyregulować sobie sam z moją podpowiedzią.

Kalkulacja jest prosta ale decyzja należy do Państwa.

Opinie klientów którzy wymienili gaźniki.Tutaj

POWRÓT